
טסים בראש שקט
תקנון PARK\&GO
**כללי:**
השימוש באתר וביצוע ההזמנה כפופים לתנאים המפורטים בתקנון שלהלן. התנאים הבאים במצטבר ו/או לחילופין, לפי העניין, יחולו על הזמנת השירותים באתר זה מ-PARK\&GO ו/או כל מי מטעמם אשר יקראו כולם בתנאים אלו "החברה". טרם ביצוע ההזמנה, נא קרא/י בקפידה את התנאים והנהלים המובאים להלן, אשר מהווים חלק בלתי נפרד מעסקת המכר של השירותים של החברה, שכן זכויותיך וחובותיך נקבעים על פיהם ואישור המשתמש בשולי התקנון (על ידי סימון: "אני מסכים לאמור בתקנון") מהווה הסכמה מוחלטת ובלתי חוזרת של המזמין וכל מי מטעמו לכל האמור בתנאים אלו ולכך שלא יהיו לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה במישרין ו/או בעקיפין נגד החברה ו/או מי מבעליה ו/או מי ממנהליה ו/או מי מטעמה, אלא על פי המפורט בתקנון זה. לא תישמע כל טענה של מזמין כי לא קרא תנאים אלו ו/או כי לא הופנתה תשומת ליבו אליהם קודם ביצוע הזמנת השירותים. לחברה שמורה הזכות לשנות בכל עת, את האמור בתקנון זה וכל שינוי כאמור יהיה תקף ממועד הכללת השינוי באתר. התקנון המחייב לגבי כל הזמנה באתר הוא התקנון המופיע באתר, בעת ביצוע ההזמנה. משתמש שאינו מסכים לאמור בתקנון מתבקש שלא לבצע הזמנות באתר. תקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר בו הוא מטעמי נוחות בלבד.
---
**2. הזמנה והסכמה לתנאי תקנון ההזמנה ומדיניות הפרטיות באתר:**
2.1 אתר “PARK\&GO” הינו אתר להזמנת שירותי שינוע רכבים לחנייה ציבורית לנוסעים לחו"ל. ככל שהמזמין יבקש לקבל שירות מן החברה לאחר ביצוע ההזמנה, לרבות (אך לא רק) שינוי סוג החנייה ו/או מיקומה, שטיפת רכבים, טיפול בתקלות ו/או שירותים מכל סוג שהוא אשר חורגים מההזמנה, יהיו שירותים אלו כרוכים בתשלום נוסף כמפורט בתקנון זה, וזאת מעבר לתשלום ששולם על ידי המזמין בגין הזמנת המקור, למעט ככל שמדובר בזכויות הצרכן בהתאם לדין.
2.2 התקנון, יחד עם אישור ביצוע ההזמנה, מהווה הסכם בין המזמין לבין החברה. על ההזמנה ועל האתר חלות הוראות הדין הישראלי. כל אחת מן הפעולות הבאות, יחד או לחוד, מהוות אישור וחתימת הסכם על ידי המזמין:
(א) אישור על ידי המזמין במסך אישור ההזמנה;
(ב) ביצוע התשלום במסגרת ההזמנה;
(ג) אישורים שונים הניתנים על ידי המזמין במסגרת ההזמנה, כל שכלולים בהזמנה תנאים הייחודיים לה;
(ד) מסירת פרטי תשלום;
(ה) קבלת שירותים, מכל סוג ובכל אופן שהוא, באמצעות האתר ו/או באמצעות נציגי החברה;
(ו) כלל האמור בסעיפים 2.2(א)–2.2(ה) מהווים ראייה לכך שהמזמין קרא את כלל תנאי התקנון, וכי הוא מסכים ומקבל הסכמה מלאה ומפורשת לכלל תנאי השימוש ותנאי ההזמנה ותנאי התקנון (להלן: "חתימת ההסכם").
2.3 חתימת ההסכם, היינו: ביצוע חלק או כל פעולות חתימת ההסכם, מבטאת את הסכמתו וקבלתו המלאה והמפורשת של המזמין את תחולתן של כלל ההסכמות והאישורים המפורטים להלן:
(א) המזמין קרא את תנאי התקנון ואת תנאי הזמנת השירות;
(ב) המזמין מסכים כי בקשות לשינוי ההזמנה יחויבו בדמי שינוי לפי שיקול דעת החברה;
(ג) המזמין מסכים כי בקשות לביטול ההזמנה יחויבו בדמי ביטול מינימליים;
(ד) האתר עשוי להכיל שירותי צד ג', ובהזמנתם המזמין פוטר את החברה מכל אחריות;
(ה) בחירת הסעיפים האחרים ע"פ הנדרש במקור.
---
**אבטחת מידע ומדיניות הפרטיות**
חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה ובה תידרש למסור פרטים אישיים (למשל שמך וכתובת דוא"ל). על המזמין לוודא כי הפרטים הנמסרים נכונים ומלאים. הפרטים יישמרו במאגרי המידע של החברה בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשל"א–1981, ולא יועברו לצד שלישי אלא לצורך מתן השירות. החברה מקדישה משאבים לאבטחת המידע, אך אינה יכולה להבטיח מניעת חדירות לחלוטין. המשתמש מוותר על כל טענה או תביעה בגין פגיעה בפרטיות משירותי צד ג' או לשיבושים טכניים.
---
**קבלת ומסירת הרכב בחזרה ללקוח:**
בהתאם לפרטי ההזמנה, נציג החברה ימתין בזמן ובמקום שנקבעו. המזמין אחראי לעדכן באיחורים; איחור מעל 45 דקות עלול להביא לביטול ההזמנה וחיוב בכפוף לתשלום מלא. בכל קבלת רכב תיערך תיעוד היקפי; החברה אינה בודקת מצב מכאני ופגיעה מכאנית אינה באחריותה. תדלוק לא-מתוזמן ייגבה בתוספת עמלה. במקרה של שינוי בתאריך החזרה, על הלקוח לעדכן במוקד החברה. דמי המתנה בשדה תעופה בלילה יחושבו בנפרד.
---
**5.3 ביטולים:**
5.3.1 הזכות לביטול עסקה מרחוק לפי חוק הגנת הצרכן: ביטול בתוך 14 ימים, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן (תשלום דמי ביטול של 5% או 100 ₪, לפי הנמוך).
5.3.2 סעיפים מפורטים לגבי רכיבי שירות נפרדים, אזרחים ותיקים, עולים חדשים ובעלי מוגבלות, וזמני החזר כספי.
---
**5.6 דרכי ביטול עסקה:**
5.6.1 ביטול העסקה ייעשה בכתב, באמצעות שיחה טלפונית, בדואר אלקטרוני או בפקס, בהתאם לפרטי ההתקשרות שמסר העוסק למזמין.
5.6.2 אין יותר אפשרות לבטל באמצעות קישור באתר.
---
**5.8 ביטול על ידי החברה:**
בשורת מקרים כגון טעות פרסום, כוח עליון, אי עמידת המזמין בתנאים או בחיוב, לחברה הזכות לבטל הזמנה ללא פיצוי מעבר להחזרת תמורה לפי חוק.
---
**7. חובות המזמין:**
7.1 על הנוסע לבדוק פעמיים לפחות לפני מועד השירות את פרטי הטיסות ולדאוג להיערכות מספקת.
7.2 אחריות המניעת החמצת הטיסה מוטלת על המזמין: הגעה 4 שעות לפני המראה, וכד’.
7.4 על המזמין לוודא שהרכב מבוטח וכי עבר טסט; אחרת החברה לא תקבל את הרכב.
---
**8. הגדרות כלליות לגבי אחריות השירותים:**
8.1–8.3 החברה אינה מציגה מצגים מעבר לתיאור השירות באתר.
8.4 פיצוי על נזק יוגבל לגובה השתתפות עצמית שהוטלה על הלקוח ע"י חברת הביטוח.
8.5–8.7 החברה אינה אחראית לגניבות או השחתות בחנייה; על המזמין לפנות חפצים אישיים; איחור של עד שעה אינו מהווה עילה לתביעה.
---
**9. שונות:**
9.1 סמכות שיפוט: בתי המשפט בתל-אביב.
9.2 התיישנות בהתאם לחוק.
9.3 ביטול סעיף אינו פוגע בתוקפן של הוראות אחרות.
9.4 פניות ותלונות – יש להגיש לחברה ובהמתנה למענה עד 30 ימי עסקים.